Thursday, August 27, 2015

BEYAZ SONSUZLUK

BEYAZ SONSUZLUK

Düşlerimde vücuduma dokunmaya
                        devam ediyorsun
Düşlerine çağırıyorsun ısrarla beni....
Sızmak istiyorum koynuna
                       gecenin yanlız karanlığında
Gel diyorsun leylak kokusuna sarılı sözlerinle
Düşümde ayaklarım değiyor ilk kez vücuduna
Duyuyorum yılların yanlızlığını teninin beyazında
Ürkek sokuluyorsun rüyalarımın ötesine
Benim Rüyama

Gel daha da sokul
O çok sevdiğin tenini ver ellerime..
Tut ellerimi
Dokundur tabulara
Tenin... bir beyaz sonsuzluk gibi yutsun ellerimi
......Duysun içinde en derin fırtınayı
Ellerin bir özlemi kavrıyor
..................ÖNCESİZ..............
Şekil veriyor hayatın anlamına
Doğuyorsun bir kez daha SEN SENKEN
Parmak uçlarımda hissediyorum yeni doğan tenini
Gençleşen gözlerini
Öp beni diyen dudaklarını
Dimdik olan göğüs uçlarını
Dirilen vücudunu

Seni tenime alıyorum
Genç ellerin çekingen
Ama sabırsız
Sonsuzdan gelen bir koku gibi dokunuyor tenime
Beni yeniden bul diye fısıldıyorsun
Tabusuz....
Özgür.....


Yavuz Oncelay
Ekim 1994

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home