Thursday, August 25, 2016

ZÜMRÜTE DAMLIYAN DÜŞ




ZÜMRÜTE DAMLIYAN DÜŞ

gece
ben olan yanlızlığını
alır götürür
bilinmeyen yerlere
kimi aya yakın
kimi yıldıza
tımanır ayın ışığına
bir yanlızlık izi kalır gökyüzünde...sessiz
uzanır göğün gece mavisine
dokunur tüm unutulmuş yanlızlıklara
bildik ürpertiler geçer tüm vücudlardan
ve gece..
alır götürür beni bilinmeyen yerlere
seyrederim ayın yuttuğu aşkları
duyarım yıldızların fısıltılarını
gece olurum ben denize
tutarım kayan yıldızlarını
zerre zerre olurum sularda
dokunurum milyonlarca ışığa
gece alır götürür beni sakladığı aşklara
ışıktan küreler patlatırım yıldızların altında
bir mahşer festivali başlar...yeşil ve mavi
yıldız olur akarım yeşile cehennemden kaçarcasına
düşüncem zümrüt olur
zümrütten duygular sarar aşkları
kırılır ayın ışıkları zümrütte bir bir
eriyen yanlızlıklardan
                    bir yeşil sessizlik
                   yayılır tüm evrene aşk dolu
ve gece alır götürür beni
rüyanın ötesine....

C Y Öncelay
ağustos 1998


GÖK OLUR HERBİR BAKIŞIN
YAĞAR TUFAN GİBİ YANAN DÜZLÜĞE

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home