Saturday, July 02, 2016

KÜSKÜNÜM



KÜSKÜNÜM

Küskünüm ağlıyorum
Kaskatı gözyaşlarım gergin
Taş olup yürüyor yüreğime
Aşk olup  dudaklarıma değiyor paramparça

Küskünüm...
Bedenimden çalıp tarumar ettiğin her anıma
                                                 gizlediğin........
Ağlıyorum..
Kat kat gölgende kaybolan benliğime
                                                 ürkek....
Küskünüm yüreğime kazıdığın aşkına
Hüzün veren sözlerine

Ağlıyorum pişmanlıklarıma
Şimdi önümde duvar olan

Aşamıyorum sabitliklerimi
                                      mekanını bilmediğim
Hıçkıran bir benlik
O benim....
Tanımadığım....                                                            


HEPSİ DİMDİK YAŞADI KİŞİLİĞİMİN YANIBAŞINDA
KİMİ ZAMAN DURGUN....KİMİ ZAMAN HIRÇIN.....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home