Monday, September 07, 2015

DOKUNDUM




















Bu dört mısra benim yazdığım ilk şiir....Defterimin ilk  sayfası.
Bugün beni düşündürüyor...Merak içinde bırakıyor..Yaşamın bazen
ne kadar acımasız , insanı nasıl çaresizlikler içine ittiğini ama
yine de orada burada açık kapılar bıraktığını , bir umarsız ışığı
köşe başına dikip kaybolduğunu görüyorum .

İşte şiir.....

Duygularımda tümsek tümsek bir yassılık var
Kayıtsız bir durgunluğun patlaması bu
Sönen mahşer ateşinde kaynıyan bir buz gibi
KUPKURU.............


Aynı kelimelerle bugün yazsam nasıl yazardım diye merak ettim..

böyle sıralandı mısralar...


Kaygılarımda bir yassılık var
                                  tümsek tümsek
Kayıtsız....
Bir durgunluğun patlaması bu
Sönen mahşer ateşinde
                                   kaynıyan bir buz gibi
KUPKURU.....

AYNI ŞEYLERİ FISILDAMIYOR GALİBA...


Yine aynı günlerde yazılmış mısralar

Tutkuları gerip yankılatan
Bir boşluk yerleşti içime......
Sığamıyorum artık hiçbir sonsuzluğa....


Yavuz Oncelay
Haziran 1991


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home