Wednesday, September 14, 2016

KIRILGANIM BEN

Aşağıdaki  şiir ICQ no 100097090  numaralı LACE  takma   adını  kullanmış olan bir   şiirseverin (veya  şairin kendisinin ) infosundan  alınmıştır .  Benim   duygularımı
yansıttığı için  sizlerle burada  paylaşıyorum .


KIRILGANIM BEN 

Kırılgan bir  çocuğum ben yüreğim  cam kırığı
Bütün duygulardan  önce öğrendim ayrılığı
Saldırgan  diyorlar bana oysa  kırılganım ben
Gözyaşlarım mücevher saklıyorum herkesten
Ürküyorlar  gözümdeki  ateşten ürküyorlar dilimdeki  zehirden
Ürküyorlar o dur  durak bilmeyen gözükara  cesaretimden
Diyorlar : bir yanı  sarp bir uçurum
               bir yanı çılgın  dağ  doruğu
Oysa böyle yapmasam ben.......nasıl korurum içimdeki çocuğu?
Bir yanım çılgın nar  ağacı , bir yanım buz  sarayı



Mutlu olurum bu  şiirin  sahibi buraya  yorum  yazıp mısralarını tekrar kuçaklarsa

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home